mandag 19. september 2011

Let's go!!!

Endelig endelig endelig har jeg skrotet meg til å få laget blogg!! High five!! *stoltavmegsjøl*
Jeg er ikke fotballefrue, ikke moteløve, ikke kjendis, ikke syltynn, ikke over middels opptatt av merkelær, ikke mer enn normalt populær (kan man si det???) og deeeeerfor gidder jeg stort sett heller ikke lese de dødspopulære bloggene som handler om.....nettopp det! Guuuuu så kjedeli'a!! Særriøst lissom...!! ;)
Avisene kommer garantert ikke til å skrive om meg og jeg blir nok ikke nominert til tidenenes kuleste eller mest moteriktige blogg, ei heller mest nevrotiske (jo kanskje....) eller dramatiske (jo kanskje det også).
Jeg kommer feks ikke til å legge ut bilder av meg selv i bikini......hvis ikke jeg våkner opp med en dritbra kropp helt plutselig da (man vet jo aldri!!) og såfremt dere ikke er sykt interessert i å se antrekkene mine satt sammen av H&M, Cubus, Vero Moda, Lindex, B-Young klær osv kommer jeg heller ikke til å legge ut bilder av meg selv daglig ha ha :D
Bling er heller ikke meg, jeg tar det på fordi jeg tenker det er kult, ser meg i speilet og tar det av igjen fordi jeg tenker at det ikke er kult likevel. På meg vel å merke. På andre er det dritkult men jeg er mer som Rema - det enkle er ofte det beste.
Jeg har mange rare tanker og de kommer nok hit etterhvert så det blir jo på en måte terapi for meg og også for alle (eller ingen da) som leser og kjenner seg igjen....
Man måååååå jo ikke ha bare normale tanker vel..??
Jeg kan feks tenke på at frossen brokkoli er fint for hovne øyne, legge meg i ti minutter på senga med brokkoli på øya og så VIPS..... føle meg klar for Hollywood.. Nå er forsåvidt ikke det bare en tanke da for jeg gjør det jo... Men dere skjønner sikkert hva jeg mener....og hvis ikke.....neidaså.
Det finnes sikkert andre der ute som har det sånn også men joda det er vanskelig å innrømme det...
Det første jeg måtte gjøre her var å faktisk finne ut HVORDAN jeg laget et innlegg og det tok ca ti minutter så nå håper jeg bare jeg har skjønt det til neste gang...!!
Ellers blir det med ett innlegg og for noen er kanskje det greit nok.. :)
Jeg kommer nok ikke til å legge inn bilder av hva jeg spiser til middag hvis jeg ikke er utrooooolig stolt av det jeg har laget og jeg kan ikke strikke så jeg kommer ikke til å dele oppskrifter. Hvis ikke jeg plutselig får for meg at strikking er gøy da men det varer som oftest 10 minutter og så blir jeg irritert fordi jeg ikke får det til og legger det i en skuff. Senere tar jeg det frem hvis jeg brått trenger en tråd til å binde fast noe med og da er det jo plutselig greit å ha et strikketøy å rekke opp.
Men jeg har heklet meg et sjal en gang og det er jeg meget stolt av og brukte det senest i dag. Ingen har kommentert det noensinne så det er kanskje ikke så fint likevel, hva vet jeg.
Se der, allerede i første innlegg babler jeg, det lover godt!
Jeg har ting å gjøre, jeg har ting å føre......og så skrives vi igjen....!
Ahhhhhhh fryd og lykke, dette kjenns braaaaaa!!
JEG ER I GANG!!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med første innlegg i ny blogg! :)

    SvarSlett
  2. HÆRLIG FRU G :-D. Jeg smutter og ler :-)

    SvarSlett
  3. Har jeg fått ETT menneske til å le har jeg oppnådd alt jeg behøver, takk takk takk Tomas :D

    SvarSlett