mandag 26. desember 2011

Kameler og andre dyr


Egentlig handler dette bare om kameler men det hørtes så bra ut å nevne andre dyr også, derav overskriften.
Egentlig handler det om at jeg har funnet ut hvorfor jeg er feit.
Og ikke klarer å gå ned i vekt.
Det er nemlig ikke julematen.
Ikke sjokolade.
Eller potetgull.
Eller kaffe med fløte.
Eller pizza.
Eller brus.
Eller smågodt.
Eller mat.
Det er alle kamelene jeg svelger!!!!
ENDELIG har jeg knekt gåten!
O sweet relief, det føles bra!
Det hjelper ikke med Grete Roede, eller lavkarbo eller slankepiller.
Jeg MÅ rett og slett slutte å svelge alle disse kamelene!
Hvis man kunne svelge andre dyr hadde jeg sikkert gjort det også, så takk og lov at det ikke går.
Sikkert litt kjipt å svelge en tiger for eksempel.
Og da måtte man vel rett og slett kalt meg obese og ikke bare lubben (eller feit da).
Kamelene legger seg nemlig litt her og der.
Spesielt på hoftene.
Derfor jeg har sånne flotte "puter" på sidene.
Det er IKKE ridebukselår.
Det ER kamelpuklene.
Jeg er så glad for at jeg har fått klarhet i dette.
For da kan jeg begynne et nytt og tynnere liv fra nyttår.
Uten å kutte ut godis og mat.
Jeg kan bare slutte å svelge de hersens kamelene.
Ja gjett om jeg skal!
ENDELIG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar