mandag 19. september 2011

Skrivekløe??

Nå sitter jeg her og leser min egen blogg med falkeblikk og haukeøyne og leter etter feil, mangler, noe som kunne vært morsommere, bedre beskrevet osv osv...
Er en selv alltid sin verste kritiker?? Ikke i bloggverdenen tror jeg men siden ikke denne bloggen er spesielt poppis (enda ha ha) er det jo bare sånn det er.
Jeg regner jo med at jeg kommer til å tjene noen hundretusen pr mnd i kløpet av kort tid, er det ikke vanligvis sånn det er da?
Neeeeei, DET var sant.... Jeg er jo ikke kjendis eller tynn eller fotballfrue.....damn....
Jajaj, drit i det, som jenter fra Bergen sier i tide og utide :)
Jeg lurer egentlig på hvor ofte man kan skrive i en blogg og om man burde ha masse bilder i innleggene..
For av hva da? Av meg som sitter og stirrer på mitt eget innlegg..? Not so interesting!
Og er den kanskje for råsa? Og så addet jeg jo et bilde av paraplydrinker.. Kan jeg bli tatt for å være rosablogger evt og/eller alkoholiker da? Folk tenker jo så mangt. Men jeg liker rosa jeg. Og paraplydrinkene gir jo inntrykk av at jeg har et liv fullt av paraplydrinker og luksus og det er jo fint om noen tror det. Ellers er rosa blomst i håret fint og jeg vurderer å gjøre det til mitt varemerke. Så det er bare å sende meg rosa blomster så skal jeg bruke dem i håret. Er det ikke sånn det funker da? Jeg får ting tilsendt, bruker dem og legger ut masse bilder av meg selv med dem. Eller nei.....det var jo de andre det...!
Jeg har sååååå mange tanker jeg vil dele om blant annet:

Bilister
Hår
Den berømte tidsklemma
Trening
Rare folk (her blir det maaaaange undertemaer!!)
Sladder
Facebook
Husmødre
Min hemmelig karriere som forfatter (JA det ER hemmelig!)
Studier
Gamle damer
Photoshooten min med Elisabeth Hatland (link til bloggen hennes kommer)
Sang
Studio
Gulrøtter
Gjørme
Osv osv...

Men jeg må vel spare litt på godbitene for ellers kan dere jo bli helt avhengige moooaaahaaahaa! Egentlig er det vel jeg som blir avhengig men samma det!
Og hvis dere allerede er lei så bare ikke klikk på linkene jeg legger ut ok?
For hvis dere blir lei meg blir jeg lei meg! Eller det vil si hvis dere FORTELLER meg at dere er lei meg blir jeg lei meg. Hvis ikke bryr jeg meg jo ikke nevneverdig om det.
På under to timer har jeg skrevet TO innlegg, og jeg begynner å føle meg som en erfaren blogger asså, digg!
I morgen regner jeg med å ha et par tusen lesere minst, dette er SÅ gøy!!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge med på den råsa bloggen din om hår, gjørme, trenining, studier, sang.. osv.. Men, jeg ser at du glemte en vesentlig ting? Hva med negler????? I vår tid sammen har hår og negler vært en viktig del av hverdagen og jeg tenker at er det viktigere enn å forberede et fordrag for klassen, så er det jammen meg verdt å blogge om også ;) good luck <3

    SvarSlett
  2. Jaaa du har helt rett og det fortjener et helt eget innlegg egentlig asså!! Så det kommer sort of most definetely! <3

    SvarSlett