onsdag 4. januar 2012

Min første negative bloggkommentar!


Jepp, dere leste riktig!!!
Endelig har det skjedd!!
Noen har irritert seg over bloggen min ha ha ha :D
Jeg skriver nemlig som om jeg er 14 påstår en anonym.
Skal jeg ta det som et kompliment?
Næææh, tror ikke det.
Det er nok ikke sånn ment i alle fall.
Ikke vet jeg hvordan vedkommende har kommet frem til det.
Og at det stemmer tror jeg neppe.
DA vet nok ikke denne anonyme personen hvordan en på 14 skriver.
Eller kanskje vedkommende ER 14 selv og troooor vi er likestilte.
Hva vet jeg.
Og sjå kor da bryr meg!
Forslaget mitt og svar på kommentaren var rett og slett å la være å lese.
Fritt valg.
Ytringsfrihet er det noe som heter, men den dumpappen vet sikkert ikke det.
Og har åpenbart svekkede sjelsevner.
Jada, nå er jeg frekk.
Men det er nå engang min mening når folk ikke har mot nok til å stå frem bak negative kommentarer.
Det står MYE mer respekt av det hvis de skriver navnet sitt.
Da kan jeg svare konstruktivt.
Men sånne anonyme meldinger som er helt bak mål kan bare takke seg selv når de får dumme svar.
Jeg får fortsette å skrive jeg da.
Jeg tjener forøvrig fett på mine skriverier jeg, liiiiiiiitt mer enn en 14 åring gjør, ha ha ha ;)
Så touchè min venn (apostrofen skulle vært andre veien, jeg vet jeg vet, men pcen min vil ikke)  ;)
Men men, samma det.
La nå bare folk mene hva de vil.
For meg ble det jo et helt innlegg utav det.
Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Hilsen fjortisen, tihi ;)

1 kommentar:

  1. For å si det kort og greit: HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!

    SvarSlett