lørdag 24. september 2011

Rosa ponny til Anett!

Jeg er faktisk blitt en så utrolig populær blogger at jeg har fått forespørsel om å legge inn en rosa ponny fordi det hadde passet inn og da gjør jeg såklart det. Jeg har jo en ponny (eller hest da) og den er ikke rosa men veldig pen :) Verdens peneste hest såklart. Verdens vakreste snilleste Ninett. Så jeg kan altså skilte med at jeg  faktisk LIKER hestelukt! Jeg liker egentlig ikke å lukte som en hest men jeg liker at det lukter hest i stallen. Jeg liker hestemøkk også, liker å spa møkk og liker å leve i min egen lille hestemøkkverden mens jeg er i stallen. Ingen ting er mer avslappende, tro det eller ei. Kan jo være man bare rett og slett blir litt dopa av lukten, hva vet jeg. Burde kanskje få noen til å forske litt på akkurat det.
Vel, her kommer den rosa ponnyen (eller noe som ligner i alle fall) og så kommer det nok et innlegg til litt senere om blått hår.
Vi knegges!

3 kommentarer: